Σελίδες

Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Ουρανοξύστης μετατρέπει την ηχορύπανση σε καθαρή ενέργεια




















Έναν φουτουριστικό ουρανοξύστη που μετατρέπει τις ηχητικές δονήσεις σε καθαρή ενέργεια
παρουσίασαν Γάλλοι σχεδιαστές στον διαγωνισμό «2013 eVolo Skyscraper Competition».

Ο ουρανοξύστης είναι ιδανικός για εγκατάσταση κοντά σε αυτοκινητοδρόμους, όπου παράγονται έντονες ηχητικές δονήσεις.

Το εξωτερικό του μέρος είναι καλυμμένο με διπλή στρώση ειδικού υλικού που περιέχει 84.000 ηλεκτροενεργές λωρίδες και απορροφά τους ήχους από αυτοκίνητα, τρένα, πεζούς και αεροπλάνα.

Κάθε λωρίδα διαθέτει αισθητήρες ήχου. Μόλις ο ήχος απορροφηθεί οι δονήσεις μετατρέπονται σε κ
ινητική ενέργεια, η οποία στη συνέχεια μετατρέπεται σε ηλεκτρική μέσω μορφοτροπέων ισχύος.

Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται αποθηκεύεται ή διοχετεύεται στο δίκτυο για χρήση.

Σύμφωνα με τους Γάλλους σχεδιαστές, ένας και μόνο ουρανοξύστης που απορροφά ήχους θα μπορούσε να παράγει 150 MW ενέργειας σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή και εκτιμάται ότι η ανάπτυξη και εγκατάσταση αρκετών ουρανοξυστών θα μπορούσε να ικανοποιήσει τις ενεργειακές ανάγκες ολόκληρης πόλης.

Τέλος, άλλο ένα όφελος του ουρανοξύστη είναι ότι με την παραγωγή καθαρής ενέργειας μειώνονται οι εκπομπές άνθρακα από τις ρυπογόνες μονάδες, καθώς και η εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα.

 

O... μάγος που εξαφανίζει στρινγκ!!! (VIDEO)





















O περιφερόμενος μάγος εκτελούσε τα μαγικά του σε ένα πάρκο και καλούσε τους περαστικούς να γνωρίσουν τις δεξιότητές του.
Πολλοί απ' αυτούς πήγαν από περιέργεια κοντά για να δουν τι μπορεί να κάνει. Ανάμεσά τους και μια κοπέλα που έγινε αμέσως το αντικείμενο της προσοχής του αλλά και των μαγικών του.

Την πλησίασε έκανε κάποια κόλπα γύρω από τη μέση της και λίγο αργότερα τι νομίζετε ότι έβγαλε από το καπέλο του;

Το στρινγκ που φορούσε η κοπέλα. Κι αν η ίδια έγινε... έξαλλη, δεν συνέβη το ίδιο με τους υπόλοιπους περαστικούς, οι οποίοι και διασκέδασαν και έκαναν τζάμπα... οφθαλμόλουτρο!




 

Ο Sebastian Vettel ήταν ο θριαμβευτής του Grand Prix Μαλαισίας













Ο Sebastian Vettel ήταν ο θριαμβευτής του Grand Prix Μαλαισίας, καθώς ύστερα από έναν αγώνα με πολλά συμβάντα και ανατροπές απαίτησε τη νίκη και έφτασε σε αυτήν, προσπερνώντας, κατά παράβαση των οδηγιών της ομάδα του, τον Mark Webber. Ο Αυστραλός έμεινε στη 2η θέση, συμπληρώνοντας ένα εμφατικό 1-2 για τη Red Bull. Ο Lewis Hamilton τερμάτισε στην 3η θέση επειδή ο 4ος Nico Rosberg δεν παράκουσε τις οδηγίες της Mercedes και δεν τον προσπέρασε στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα παρότι ήταν πιο γρήγορος. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Romain Grosjean, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Jean Eric Vergne.
Εκκίνηση και τέλος για Alonso
Στη Sepang έβρεχε από νωρίς και έτσι τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στο grid με την πίστα να είναι βρεγμένη, αν και βροχή είχε σχεδόν σταματήσει την ώρα της εκκίνησης. Επομένως, η επιλογή των ενδιάμεσων ελαστικών ήταν επιβεβλημένη για το πρώτο κομμάτι του αγώνα, μέχρι η αγωνιστική γραμμή να στεγνώσει αρκετά και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα slick. Η εκκίνηση δόθηκε κανονικά και όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έφυγε καλά από την πρώτη θέση, αλλά το ίδιο καλά ξεκίνησαν οι δύο Ferrari και τον πίεσαν αρκετά. Ο Fernando Alonso πέρασε τον Massa και έφτασε δίπλα στον Vettel, όμως στη γλιστερή πίστα δεν μπόρεσε να ελέγξει με απόλυτη ακρίβεια το μονοθέσιό του και είχε επαφή με τη Red Bull του Γερμανού, σπάζοντας την εμπρός πτέρυγά του. Την καλύτερη εκκίνηση όμως έκανε ο Mark Webber, ο οποίος από την 5η θέση πετάχτηκε μπροστά και έδινε μάχη με τον Alonso για τη 2η θέση.
Ο Alonso προσπάθησε να κάνει άλλον ένα γύρο με σπασμένη την εμπρός πτέρυγα, όμως στο ξεκίνημα του 2ου γύρου η πτέρυγα αποκολλήθηκε και ο Ισπανός βρέθηκε εκτός πίστας και εκτός αγώνα. Ταυτόχρονα, ο Felipe Massa έχασε αρκετές θέσεις και έπεσε στην 6η, πίσω από τους Hamilton, Rosberg και Button και μπροστά από τους Perez, Hulkenberg και Sutil. Ο Kimi Raikkonen είχε πέσει πολύ πίσω, στη 12η θέση.
Ώρα για slick
Ο Sebastian Vettel και ο Felipe Massa ήταν οι πρώτοι που αποφάσισαν ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες για slick ελαστικά και στον 5ο γύρο μπήκαν στα pit για να τα αλλάξουν. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν αρκετοί, ενώ στον 7ο μπήκαν και οι υπόλοιποι, μαζί τους και ο Lewis Hamilton, o οποίος έκανε ένα -αναμενόμενο- λάθος, σταματώντας αρχικά στο box της McLaren, προτού το καταλάβει και συνεχίσει μέχρι τη Mercedes. Η πλειονότητα επέλεξε τα μεσαία ελαστικά, με μοναδική εξαίρεση τον Mark Webber που έβαλε στο μονοθέσιό του τη σκληρή γόμα.
Μετά τα pit stop κερδισμένες ήταν οι Red Bull, με τον Mark Webber να βρίσκεται στην πρώτη θέση και τον Sebastian Vettel στη 2η θέση. Ακολουθούσαν οι δύο Mercedes των Hamilton και Rosberg, οι Button και Hulkenberg, ο Massa στην 7η θέση και πιο πίσω οι Grosjean και Perez, o οποίος κρατούσε πίσω του τον Kimi Raikkonen. Ο Raikkonen κατάφερε τελικά να περάσει στον 16ο γύρο και άρχισε αμέσως να γράφει ταχύτερους γύρους.
Η κορυφαία 4άδα που αποτελούσαν οι δύο Red Bull και οι δύο McLaren απομακρυνόταν σταθερά από τους υπόλοιπους, με τις διαφορές μεταξύ τους να κυμαίνεται στην περιοχή των 2-3 δευτερολέπτων.
Pit stop
O Mark Webber από την πρωτοπορία του αγώνα ήταν ο πρώτος που μπήκε για να αλλάξει τα σκληρά ελαστικά με ένα σετ της μεσαίας γόμας. Ο Massa έκανε ακριβώς το αντίθετο και ήταν πάλι η εξαίρεση, καθώς οι υπόλοιποι από τους πρωτοπόρους επέλεξαν τα μεσαία. Η ώρα του Vettel στον 23ο γύρο, μαζί με τον Rosberg, με τον Vettel να επιλέγει επίσης τη σκληρή γόμα. Η σειρά δεν άλλαξε μετά τα pit stop, τουλάχιστον για την πρώτη 6άδαμ με κερδισμένο τον Grosjean που κατάφερε να περάσει μπροστά από τον Hulkenberg. Τα pit stop αποδείχτηκαν προβληματική διαδικασία για τη Force India. Ήδη είχε υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση στο πρώτο pit stop του Adrian Sutil αλλά αυτό του Paul di Resta ήταν καταστροφικό και οδήγησε στην εγκατάλειψη του Σκοτσέζου.
Στο μέσον του αγώνα η μάχη της κορυφής έφτασε στο απόγειό της, με τους Webber, Vettel, Hamilton και Rosberg να έχουν σχηματίσει ένα τρενάκι. Ο Hamilton έκανε πρώτος την κίνησή του και στον 30ό γύρο μπήκε στα pit για να βάλει ένα σετ της σκληρής γόμας. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν οι Webber και Rosberg, οι οποίοι επίσης επέλεξαν τα σκληρά ελαστικά. Την ίδια επιλογή έκανε και ο Vettel στον επόμενο γύρο, ο οποίος όμως επιστρέφοντας στην πίστα είδε ότι βρίσκεται πίσω και από τον Webber και από τον Hamilton και μπροστά από τον Rosberg.
Προσωρινά στην πρωτοπορία του αγώνα έμεινε ο Jenson Button με τη McLaren, που καθυστερούσε τη δική του αλλαγή ελαστικών. Όταν ο Βρετανός σταμάτησε για αλλαγή ελαστικών καταστράφηκε και ο αγώνας του, καθώς τον άφησαν να φύγει από το box χωρίς να έχει βιδωθεί σωστά ο εμπρός δεξιά τροχός και χρειάστηκε να τον σπρώξουν πίσω για να τον ξαναβιδώσουν, κάτι που του κόστισε πάρα πολύ χρόνο.
Η Red Bull ήταν ταχύτερη σε εκείνο το σημείο του αγώνα και όχι μόνο ο Mark Webber απομακρυνόταν από τον Lewis Hamilton, αλλά και ο Sebastian Vettel πέρασε τον Βρετανό της Mercedes, o οποίος άρχισε να δέχεται πίεση και από τον Nico Rosberg. Πιο πίσω, ο Kimi Raikkonen ταλαιπωρούνταν με τον Nico Hulkenberg, που κατάφερε να τον περάσει στον 41ο γύρο και να πάρει την 8η θέση.
Μάχες ομόσταβλων
Μετά το τελευταίο pit stop διαμορφώθηκαν δυο μεγάλες μάχες: ο Sebastian Vettel πίεζε ασφυκτικά τον Mark Webber για την πρώτη θέση ενώ ο Nico Rosberg έκανε την επίθεσή του στον Lewis Hamilton, έπαθλο την 3η θέση του βάθρου. Ο Vettel επικράτησε στην πρώτη περίπτωση και πήρε την πρωτοπορία στον αγώνα ενώ στη δεύτερη περίπτωση ο Hamilton κατάφερνε να κρατηθεί μπροστά. Πιο πίσω ο Romain Grosjean έκανε σχετικά μοναχικό αγώνα στην 5η θέση ενώ στην 6η ακολουθούσε ο Felipe Massa, ο οποίος καθυστέρησε πολύ το τελευταίο pit stop και στους τελευταίους γύρους είχε φρέσκα ελαστικά. Ο Kimi Raikkonen βρισκόταν στη μέτρια 7η θέση, μπροστά από τους Sergio Perez, Nico Hulkenberg και Jean-Eric Vergne.
Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Rosberg φαινόταν ταχύτερος από τον Hamilton αλλά έλαβε εντολή μέσω ασυρμάτου από την ομάδα του να μην επιχειρήσει να περάσει και να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Ο Massa με τα φρέσκα μεσαία ελαστικά έφτασε τον Grosjean και τον πέρασε, ανεβαίνοντας στην 5η θέση. Πιο πίσω, ο Hulkenberg πέρασε τον Perez για την 8η θέση.
Η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Sebastian Vettel, που πανηγύρισε την πρώτη φετινή νίκη του, μπροστά από τον Mark Webber που ήταν 2ος. Η Mercedes τοποθέτησε τους οδηγούς της, δίνοντας εντολή ο Lewis Hamilton να τερματίσει 3ος και ο Nico Rosberg 4ος. Ακολούθησαν οι Felipe Massa, Romain Grosjean, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Sergio Perez και Jean Eric Vergne.
Με τη νίκη του στη Sepang ο Vettel πέρασε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος με 40 βαθμούς, μπροστά από τον Raikkonen που έφτασε στους 31 β.
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται το 3ήμερο 12-14 Απριλίου με το Grand Prix Κίνας στην πίστα της Σαγκάης.


Αποτελέσματα GP Μαλαισίας


Θ.ΟδηγόςΟμάδαΧρόνοςΔιαφ.<>P
1Sebastian VettelRED BULL1:45.5204
2Mark WebberRED BULL1:43.3594.2984
3Lewis HamiltonMERCEDES1:43.54138.4124
4Nico RosbergMERCEDES1:43.5560.3444
5Felipe MassaFERRARI1:41.00433.8304
6Romain GrosjeanLOTUS1:44.58511.3413
7Kimi RaikkonenLOTUS1:45.5915.2183
8Nico HulkenbergSAUBER1:42.18427.3024
9Sergio PerezMCLAREN1:39.19938.8654
10Jean-Eric VergneTORO ROSSO1:41.34836.4983
11Valteri BottasWILLIAMS1:41.53083.4303
12Esteban GutierrezSAUBER1:41.0841 L4
13Jules BianchiMARUSSIA1:42.9261 L4
14Charles PicCATERHAM1:43.1381 L4
15Giedo Van der GardeCATERHAM1:45.7481 L4
16Max ChiltonMARUSSIA1:47.5271 L4
17Jenson ButtonMCLARENΕΓΚ/ΨΕ1 L4
18Daniel RicciardoTORO ROSSOΕΓΚ/ΨΕ1 L4
19Pastor MaldonadoWILLIAMSΕΓΚ/ΨΕ1 L3
20Adrian SutilFORCE INDIAΕΓΚ/ΨΕ1 L3
21Paul di RestaFORCE INDIAΕΓΚ/ΨΕ0
22Fernando AlonsoFERRARIΕΓΚ/ΨΕ0




ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ


                 Οδηγός                                                          Πόντοι
1
Sebastian Vettel
40
2
Kimi Raikkonen
31
3
Mark Webber
26
4
Lewis Hamilton
25
5
Felipe Massa
22
6
Fernando Alonso
18
7
Nico Rosberg
12
8
Romain Grosjean
9
9
Adrian Sutil
6
10
Paul di Resta
4
11
Nico Hülkenberg
4
12
Jenson Button
2
13
Sergio Perez
2
14
Jean-Eric Vergne
1
15
Pastor Maldonado
0
16
Daniel Ricciardo
0
17
Jules Bianchi
0
18
Valtteri Bottas
0
19
Giedo van der Garde
0
20
Charles Pic
0
21
Esteban Gutierrez
0
22
Max Chilton
0

 




ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

                         Ομάδα                                                                   Πόντοι
1
Red Bull
66
2
Lotus
40
3
Ferrari
40
4
Mercedes GP
37
5
Force India
10
6
Sauber
4
7
McLaren
4
8
Toro Rosso
1
9
Williams
0
10
Caterham
0
11
Marussia
0




πηγή: http://www.msfree.gr

Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

AΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ζωντανό ψάρι κολυμπούσε στον πνεύμονα έφηβου!







Το περιστατικό είναι πέρα για πέρα αληθινό και συνέβη στην Ινδία...


Οι γιατροί χειρούργησαν ένα 12χρονο αγόρι για να αφαιρέσουν από τον πνεύμονά του ένα ψάρι, ζωντανό!
Σύμφωνα με την εφημερίδα Sun, o μικρός Ανίλ Μπαρέλα (Anil Barela) κατάπιε ένα γεμάτο
λέπια ψάρι 9 εκατοστών ενώ έπαιζε σε έναν ποταμό στην περιοχή Khargone.
Οι νεαροί Ινδοί συνηθίζουν να καταπίνουν ζωντανά ψάρια για πλάκα. Το συγκεκριμένο ψάρι όμως, με ένα απίθανο τρόπο, κατέληξε στον πνεύμονα του 12χρονου αντί για το στομάχι του!
Οι γιατροί τον έβαλαν επειγόντως στο χειρουργείο καθώς ο νεαρός δεν μπορούσε να αναπνεύσει.

Το ψάρι ήταν ζωντανό μέχρι που το αφαιρέσαμε, γεγονός που περιόριζε τη λειτουργία των πνευμόνων του αγοριού και του στερούσε οξυγόνο , δήλωσε ο ένας εκ των ιατρών.


 

Δείτε τις πιο απίστευτες τροποποιήσεις αυτοκινήτων που έγιναν ποτέ...











Όταν έχεις φαντασία ρε παιδί μου μπορείς να δημιουργήσεις απίστευτα αποτελέσματα...www.kouzoulo.blogspot.com














































Χρόνοι από τα Προκριματικά – GP Μαλαισίας











 ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε τη Pole position και στη Σεπάνγκ! Κάθε άλλο παρά εύκολη δεν ήταν όμως αφού η βροχή που ήρθε στο Q2, ανακάτεψε τη τράπουλα!

Με βρεγμένο οδόστρωμα και ενδιάμεσα ελαστικά έγιναν οι τελικές προσπάθειες. Λίγο πριν το φινάλε ο Λούις Χάμιλτον τοποθέτησε τη Mercedes στη κορυφή αλλά, τόσο ο παγκόσμιος πρωταθλητής όσο και οι δυο οδηγοί της Ferrari, κατάφεραν να τον εκτοπίσουν.

Στο 1.49.674 ο Φέτελ, ένα δευτερόλεπτο πίσω του τα ιταλικά μονοθέσια με τον Φελίπε Μάσα να βρίσκεται πάλι μπροστά από τον Φερνάντο Αλόνσο! Ο Χάμιλτον αρκέστηκε στην τέταρτη θέση ενώ ο Μαρκ Ουέμπερ έμεινε πέμπτος και δυσαρεστημένος για τις επιλογές του.





Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull-Renault 1m49.674s
2. Φελίπε Μάσα Ferrari 1m50.587s + 0.913s
3. Fernando Alonso Ferrari 1m50.727s + 1.053s
4. Λούις Χάμιλτον Mercedes 1m51.699s + 2.025s
5. Μαρκ Ουέμπερ Red Bull-Renault 1m52.244s + 2.570s
6. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1m52.519s + 2.845s
7. Κίμι Ράικονεν Lotus-Renault 1m52.970s + 3.296s
8. Τζένσον Μπάτον McLaren-Mercedes 1m53.175s + 3.501s
9. Άντριαν Σούτιλ Force India-Mercedes 1m53.439s + 3.765s
10. Σέρχιο Πέρεζ McLaren-Mercedes 1m54.136s + 4.462s
Χρόνος αποκλεισμού από το Q3: 1m37.342s Διαφορά
11. Ρομέν Γκροζάν Lotus-Renault 1m37.636s + 1.446s
12. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari 1m38.125s + 1.935s
13. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari 1m38.822s + 2.632s
14. Εστεμπάν Γκουτιέρες Sauber-Ferrari 1m39.221s + 3.031s
15. Πωλ ντι Ρέστα Force India-Mercedes 1m44.509s + 8.319s
16. Παστόρ Μαλντονάντο Williams-Renault δεν σημείωσε χρόνο
Χρόνος αποκλεισμού από το Q2: 1m37.931s Διαφορά
17. Ζαν-Ερίκ Βερν Toro Rosso-Ferrari 1m38.157s + 1.348s
18. Βάλτερι Μπότας Williams-Renault 1m38.207s + 1.398s
19. Ζουλς Μπιανκί Marussia-Cosworth 1m38.434s + 1.625s
20. Σαρλ Πικ Caterham-Renault 1m39.314s + 2.505s
21. Μαξ Τσίλτον Marussia-Cosworth 1m39.672s + 2.863s
22. Γκιέντο φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault 1m39.932s + 3.123



Θέση
Οδηγός
Ομάδα
Χρόνος
Γύροι
1.
Sebastian Vettel
Red Bull
01:49.674
13
2.
Felipe Massa
Ferrari
01:50.587
15
3.
Fernando Alonso
Ferrari
01:50.727
14
4.
Lewis Hamilton
Mercedes
01:51.699
15
5.
Mark Webber
Red Bull
01:52.244
14
6.
Nico Rosberg
Mercedes
01:52.519
14
7.
Kimi Räikkönen
Lotus
01:52.970
12
8.
Jenson Button
McLaren
01:53.175
14
9.
Adrian Sutil
Force India
01:53.439
12
10.
Sergio Perez
McLaren
01:54.136
16
Q2
11.
Romain Grosjean
Lotus
01:37.636
7
12.
Nico Hülkenberg
Sauber
01:38.125
12
13.
Daniel Ricciardo
Toro Rosso
01:38.822
12
14.
Esteban Gutiérrez
Sauber
01:39.221
14
15.
Paul di Resta
Force India
01:44.509
10
16.
Pastor Maldonado
Williams
-
10
Q1
17.
Jean-Eric Vergne
Toro Rosso
01:38.157
8
18.
Valtteri Bottas
Williams
01:38.207
7
19.
Jules Bianchi
Marussia
01:38.434
8
20.
Charles Pic
Caterham
01:39.314
6
21.
Max Chilton
Marussia
01:39.672
8
22.
Giedo van der Garde
Caterham
01:39.932
6

Το μέλλον των υπολογιστών...είναι εδώ!! (pics)

Το όνομα του είναι Emperor 200 και περιλαμβάνει τρεις οθόνες LED υψίστης ανάλυσης,δερμάτινο πολυτελές κάθισμα,λειτουργία ελέγχου με αφή και ένα πανίσχυρο σύστημα ήχου.Μπορεί να κατασκευαστεί ανάλογα με τις προτιμήσεις σας προς 49.150$ (!)












Πηγή: kamikaze.gr