ΑΓΩΝΑΣ: 15/11/1987
Το
grid του αγώνα της Αυστραλίας είχε ορισμένες διαφοροποιήσεις από αυτό
της Ιαπωνίας. Ο Mansell βρισκόταν εκτός μάχης λόγω τραυματισμού και η
Williams συμφώνησε με την Brabham, ο Ricardo Patrese (που ήδη είχε
συμφωνήσει για το 2008 με τη Williams) να οδηγήσει για λογαριασμό της
στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς. Τη θέση του Patrese στην Brabham ο
Stefano Modena.
Σε ένα αδιάφορο βαθμολογικά Grand Prix, ο Gerhard Berger πήρε την pole
position και είχε δίπλα του τον Alain Prost. Πιο πίσω ακολούθησαν οι
Piquet, Senna, Boutsen και Alboreto. O αγώνας για τον Αυστριακό της
Ferrari εξελίχτηκε ακριβώς όπως αυτός στην Ιαπωνία, καθώς ήταν πρώτος
από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς να απειληθεί. Οι Alain Prost και
Nelson Piquet είχαν εγκαταλείψει λίγο μετά το μέσο του αγώνα από διάφορα
μηχανικά προβλήματα, και έτσι ο Senna πήρε τη 2η θέση και ο Alboreto
την 3η. Ακολούθησαν οι Boutsen, Palmer και Dalmas. Αργότερα ο Senna
ακυρώθηκε, καθώς διαπιστώθηκαν παρατυπίες στους αεραγωγούς των φρένων
της Lotus.
FORMULA 1 |
|
15/11/1987 Στις
15 Νοεμβρίου 1987, διεξάγεται το Grand Prix Αυστραλίας, στην πίστα της
Αδελαΐδας. Το πρωτάθλημα έχει κριθεί υπέρ του Nelson Piquet καθώς ο
κύριος ανταγωνιστής και ομόσταυλος του, Nigel Mansell, δεν συμμετέχει
λόγω τραυματισμού σε ατύχημα στον προηγούμενο αγώνα της Ιαπωνίας. Αυτό
δεν εμποδίζει τους πιλότους που συμμετέχουν να δώσουν τον καλύτερο εαυτό
τους με τις δύο Ferrari των Berger και Alboreto να κάνουν ένα ανέλπιστο
1-2 στον τερματισμό, το πρώτο μετά από το Καναδικό Grand Prix του 1985,
μπροστά από την Benetton-Ford του Βέλγου Thierry Boutsen. Μάλιστα, ο
Ayrton Senna τερματίζει δεύτερος αλλά ακυρώνεται λόγω παράνομων εμπρός
αεραγωγών φρένων. Ο Piquet, στον τελευταίο του αγώνα με τη Williams,
καθώς μεταπηδά στη Lotus την επομενη χρονιά, εγκαταλείπει αλλά
πανηγύριζει τον τρίτο, και τελευταίο, τίτλο της καριέρας του.
|
|
|