Στη πολυσύχναστη Oxford Street του Λονδίνου δοκιμάζεται ένα νέο είδος εξωτερικής διαδραστικής διαφήμισης!
Το σύστημα κάνοντας χρήση high-definition κάμερας, σκανάρει τα πρόσωπα των περαστικών. Στη συνέχεια αναγνωρίζει με 90% ακρίβεια το φύλο τους και προβάλει το κυρίως περιεχόμενο της διαφήμισης μόνο σε γυναίκες.
Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Plan UK, που βοηθά παιδιά σε χώρες τρίτου κόσμου, πήρε την πρωτοβουλία για τη καμπάνια. Το βίντεο που εμφανίζεται μόνο στις γυναίκες, είναι ένα βίντεο 40 δευτερολέπτων στα πλαίσια της καμπάνιας που προασπίζεται τα δικαιώματα των γυναικών στην εκπαίδευση και έχει τίτλο "Because I'm a Girl"!
Στους άντρες εμφανίζεται ι ιστοσελίδα του Plan UK, και μέσα από τη ιστοσελίδα αυτή σκοπός της καμπάνιας είναι να σκεφτούν οι άντρες πως είναι να μην σου παρέχονται τα βασικά στη ζωή.
Στόχος της καμπάνιας είναι να συγκεντρώσει το ποσό των 250.000 λιρών από δωρεές για να συνεχίσει να προσφέρει βοήθεια σε αυτούς που τη χρειάζονται!