Αν και μοιάζει πολύ με το παλιό είναι νέο σε όλα του
Η BMW έκανε ένα μεγάλο βήμα προς την ανανέωση του χρυσοφόρου GS, αλλά δεν θέλησε να ταράξει τον κόσμο. Έτσι το νέο GS μοιάζει ίδιο με το παλιό GS. Θα κοστίσει αυτό στην BMW; Θα αγοράσει ο κόσμος ή δεν θα πειστεί ότι πρόκειται για κάτι νέο; Ο καιρός θα το δείξει, ωστόσο οι Βαυαροί έχουν δείξει ότι μπορούν να παρακολουθούν, αναγνωρίζουν, κατευθύνουν αλλά και εκπληρούν τα «θέλω» των αγοραστών.
Ο κινητήρας boxer διατηρεί τον κυβισμό των 1.200cc (παρά τις πληροφορίες που μιλούσαν για 1.250cc) αλλά πλέον αποδίδει 125 ίππους στο στρόφαλο.
Η μοτοσυκλέτα πατάει στον δρόμο μέσω της «ενεργητικής» ανάρτησης, ενώ υπάρχει traction control και πέντε διαμορφώσεις της απόδοσης του κινητήρα που επηρεάζουν αντίστοιχα τις ρυθμίσεις τόσο των αναρτήσεων όσο και του traction control.
Τα συστήματα δηλαδή έχουν αρχίσει πλέον να ολοκληρώνονται, ώσπου σε λίγα χρόνια να καταλήξουν σε ένα το οποίο θα ελέγχει συνολικά τη μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας που μένει στα 1.170 κυβικά του παλιού, ψύχεται από υγρό αλλά και αέρα, ένα δηλαδή υβριδικό σύστημα που περιορίζει το βάρος αλλά επιτρέπει την αύξηση της ιπποδύναμης, τη μείωση των ρύπων και του εκπεμπόμενου θορύβου.
Προφανώς η πλήρης υγρόψυξη θα ακολουθήσει. Ο κινητήρας ψύχεται κατά 35% από αέρα και 65% από το υγρό. Υπάρχουν δύο μικρά ψυγεία πίσω από τα νέα πλευρικά πτερύγια κάτω από το ρεζερβουάρ.
Το «πλαίσιο» είναι νέο, το υποπλαίσιο το ίδιο, ενώ το «ντεμί ενεργητικό» σύστημα αναρτήσεων παραδίδεται κατόπιν παραγγελίας --οι φθηνότερες εκδόσεις φορούν συμβατικά αμορτισέρ.
Στάνταρ είναι όμως οι μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo και το ABS, ενώ η μοτοσυκλέτα φορά πλέον ένα μακρύτερο μονόμπρατσο ψαλίδι/άξονα από αριστερά (αντί για δεξιά). Η άρθρωση είναι η νέα «Evo Paralever».
Μαζί με την παρουσίαση του νέου 1200GS έγινε και η αντίστοιχη του πιο «πολεμικού» GS Adventure που σε κάποιες χώρες κάνει τις μισές πωλήσεις των GS. Ο εξοπλισμός της δημοφιλούς έκδοσης παραμένει στα ίδια επίπεδα καθώς η θηριώδης μοτοσυκλέτα έχει βρει το δικό της κοινό και χώρο σε δρόμο και χώμα.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας GS:
- Νέος κινητήρας με 125 ίππους στις 7.700 σαλ και 12,7 χλγμ ροπής στις 6.500 σαλ (στον στρόφαλο).
- Υβριδικό σύστημα υγρόψυξης και αερόψυξης (35% / 65%)
- Νέος ελαφρύτερος αλλά ανθεκτικότερος στρόφαλος.
- Κάρτερ που ανοίγει κάθετα στη μέση για εργασίες συντήρησης.
- Εξάρι κιβώτιο με υγρό πλέον συμπλέκτη.
- Νέα εισαγωγή αέρα και σώματα ψεκασμού με διάμετρο 52 χιλ.
- Ηλεκτρονικό γκάζι e-gas.
- Πέντε διαβαθμίσεις λειτουργίας κινητήρα: «Rain», «Road», «Dynamic», «Enduro» και «Enduro Pro» που αυτόματα ρυθμίζουν ανάλογα την απόκριση στο γκάζι, την εμπλοκή των Συστημάτων ASC (ολίσθησης) και ABS καθώς και τη λειτουργία της ημι-ενεργητικής ανάρτησης Dynamic ESA (ανήκει στον εξτρά εξοπλισμό).
- Νέα «πλαίσιο» και υποπλαίσιο.
- Ανασχεδιασμένος άξονας με την εξελιγμένη άρθρωση Paralever Evo, που τώρα έχει μετακόμισει στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας. Μακρύτερο ψαλίδι.
- Ανασχεδιασμένο Telelever μπροστά.
- Νέα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
- Χαμηλότερο ύψος σέλας.
- Ελαστικά 120/70 R19 εμπρός και 170/60 R17 πίσω --αυτό για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.
- Εξελιγμένο σύστημα φρένων BMW Motorrad με ακτινικές δαγκάνες Brembo Monobloc εμπρός και δίσκο μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω (από 265 σε 276mm). Στάνταρ είναι το σύστημα Motorrad Integral ABS.
- Ημί ενεργητική ανάρτηση Dynamic ESA (όχι στάνταρ).
- Ως εξτρά προσφέρεται και ένας προβολέας LED που ενσωματώνει και led φώτα ημέρας, συνδυασμός που απαντάται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.
- Νέο ηλεκτρικό σύστημα με πληθώρα διακοπτών.
- Ηλεκτρονικό cruise-control (όχι στάνταρ).
- Προεγκατεστημένη υποδομή για τη μονάδα πλοήγησης BMW Motorrad Navigator IV.
- Ρύθμιση ύψους ζελατίνας με το ένα χέρι.
- Σέλα που ρυθμίζεται σε πολλαπλά ύψη.
- Εύκολα αφαιρούμενη βάση πινακίδας κυκλοφορίας για κίνηση στο χώμα.
- Αυξημένη απόσταση από έδαφος (+8 χιλ.)
- Νέα όργανα με υπολογιστή ταξιδιού. Η έκδοση PRO του trip computer με περισσότερες λειτουργίες χρεώνεται σαν έξτρα.
- Τέσσερα χρώματα: Alpine White, Racing Red, Blue Fire και Thunder Grey Metallic.
Ο κινητήρας boxer διατηρεί τον κυβισμό των 1.200cc (παρά τις πληροφορίες που μιλούσαν για 1.250cc) αλλά πλέον αποδίδει 125 ίππους στο στρόφαλο.
Η μοτοσυκλέτα πατάει στον δρόμο μέσω της «ενεργητικής» ανάρτησης, ενώ υπάρχει traction control και πέντε διαμορφώσεις της απόδοσης του κινητήρα που επηρεάζουν αντίστοιχα τις ρυθμίσεις τόσο των αναρτήσεων όσο και του traction control.
Τα συστήματα δηλαδή έχουν αρχίσει πλέον να ολοκληρώνονται, ώσπου σε λίγα χρόνια να καταλήξουν σε ένα το οποίο θα ελέγχει συνολικά τη μοτοσυκλέτα.
Ο κινητήρας που μένει στα 1.170 κυβικά του παλιού, ψύχεται από υγρό αλλά και αέρα, ένα δηλαδή υβριδικό σύστημα που περιορίζει το βάρος αλλά επιτρέπει την αύξηση της ιπποδύναμης, τη μείωση των ρύπων και του εκπεμπόμενου θορύβου.
Προφανώς η πλήρης υγρόψυξη θα ακολουθήσει. Ο κινητήρας ψύχεται κατά 35% από αέρα και 65% από το υγρό. Υπάρχουν δύο μικρά ψυγεία πίσω από τα νέα πλευρικά πτερύγια κάτω από το ρεζερβουάρ.
Το «πλαίσιο» είναι νέο, το υποπλαίσιο το ίδιο, ενώ το «ντεμί ενεργητικό» σύστημα αναρτήσεων παραδίδεται κατόπιν παραγγελίας --οι φθηνότερες εκδόσεις φορούν συμβατικά αμορτισέρ.
Στάνταρ είναι όμως οι μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo και το ABS, ενώ η μοτοσυκλέτα φορά πλέον ένα μακρύτερο μονόμπρατσο ψαλίδι/άξονα από αριστερά (αντί για δεξιά). Η άρθρωση είναι η νέα «Evo Paralever».
Μαζί με την παρουσίαση του νέου 1200GS έγινε και η αντίστοιχη του πιο «πολεμικού» GS Adventure που σε κάποιες χώρες κάνει τις μισές πωλήσεις των GS. Ο εξοπλισμός της δημοφιλούς έκδοσης παραμένει στα ίδια επίπεδα καθώς η θηριώδης μοτοσυκλέτα έχει βρει το δικό της κοινό και χώρο σε δρόμο και χώμα.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας GS:
- Νέος κινητήρας με 125 ίππους στις 7.700 σαλ και 12,7 χλγμ ροπής στις 6.500 σαλ (στον στρόφαλο).
- Υβριδικό σύστημα υγρόψυξης και αερόψυξης (35% / 65%)
- Νέος ελαφρύτερος αλλά ανθεκτικότερος στρόφαλος.
- Κάρτερ που ανοίγει κάθετα στη μέση για εργασίες συντήρησης.
- Εξάρι κιβώτιο με υγρό πλέον συμπλέκτη.
- Νέα εισαγωγή αέρα και σώματα ψεκασμού με διάμετρο 52 χιλ.
- Ηλεκτρονικό γκάζι e-gas.
- Πέντε διαβαθμίσεις λειτουργίας κινητήρα: «Rain», «Road», «Dynamic», «Enduro» και «Enduro Pro» που αυτόματα ρυθμίζουν ανάλογα την απόκριση στο γκάζι, την εμπλοκή των Συστημάτων ASC (ολίσθησης) και ABS καθώς και τη λειτουργία της ημι-ενεργητικής ανάρτησης Dynamic ESA (ανήκει στον εξτρά εξοπλισμό).
- Νέα «πλαίσιο» και υποπλαίσιο.
- Ανασχεδιασμένος άξονας με την εξελιγμένη άρθρωση Paralever Evo, που τώρα έχει μετακόμισει στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας. Μακρύτερο ψαλίδι.
- Ανασχεδιασμένο Telelever μπροστά.
- Νέα γεωμετρικά χαρακτηριστικά.
- Χαμηλότερο ύψος σέλας.
- Ελαστικά 120/70 R19 εμπρός και 170/60 R17 πίσω --αυτό για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.
- Εξελιγμένο σύστημα φρένων BMW Motorrad με ακτινικές δαγκάνες Brembo Monobloc εμπρός και δίσκο μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω (από 265 σε 276mm). Στάνταρ είναι το σύστημα Motorrad Integral ABS.
- Ημί ενεργητική ανάρτηση Dynamic ESA (όχι στάνταρ).
- Ως εξτρά προσφέρεται και ένας προβολέας LED που ενσωματώνει και led φώτα ημέρας, συνδυασμός που απαντάται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα.
- Νέο ηλεκτρικό σύστημα με πληθώρα διακοπτών.
- Ηλεκτρονικό cruise-control (όχι στάνταρ).
- Προεγκατεστημένη υποδομή για τη μονάδα πλοήγησης BMW Motorrad Navigator IV.
- Ρύθμιση ύψους ζελατίνας με το ένα χέρι.
- Σέλα που ρυθμίζεται σε πολλαπλά ύψη.
- Εύκολα αφαιρούμενη βάση πινακίδας κυκλοφορίας για κίνηση στο χώμα.
- Αυξημένη απόσταση από έδαφος (+8 χιλ.)
- Νέα όργανα με υπολογιστή ταξιδιού. Η έκδοση PRO του trip computer με περισσότερες λειτουργίες χρεώνεται σαν έξτρα.
- Τέσσερα χρώματα: Alpine White, Racing Red, Blue Fire και Thunder Grey Metallic.
Δείτε το promo βίντεο της νέας BMW GS 1200...
πηγη: newsbeast.gr