Νομίζατε ότι ο πόλεμος των Browsers έχει σταθερό νικητή και χαμένο; Γελιέστε...
Οι ανακατατάξεις είναι στην ημερήσια διάταξη και από ότι δείχνουν τα πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Net Market Share που παρουσιάζει η ιστοσελίδα ArsTechnica ποτέ δεν θα είμαστε σίγουροι για την τελική έκβασή του, αν μπορούμε να πούμε ότι μπορεί τελικά να υπάρχει κάτι τέτοιο.
Σύμφωνα με αυτά ο Firefox διατηρεί τη δεύτερη θέση του πίσω από τον Internet Explorer με τον Chrome να χάνει σε ποσοστό. Το Σεπτέμβριο του 2012 ο Internet Explorer είχε το 53.63% της παγκόσμιας αγοράς desktop browsers, ο Firefox το 20.08% και ο Chrome το 18.86%, με τον Safari να ακολουθεί με 5.26%.
Στο μέτωπο των mobile browsers η κατάσταση έχει ως εξής: Το 64.01% του παγκόσμιου μεριδίου το έχει ο Safari Mobile, στη δεύτερη θέση είναι ο Android Browser με 20.94% και στην τρίτη θέση συναντάμε τον Opera Mobile με ποσοστό 9.55%.
Δείτε και τα διαγράμματα, ενώ στην Πηγή μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη διακύμανση των χρηστών σε κάθε browser.