Στη Λαιμητόμο της ενημέρωσης! Επικοινωνήστε μαζί μας στο laimhtomos@gmail.com!!!

LIVE SCORE


powered by Agones.gr - Stoixima
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ronin.gr - widget IP και λειτουργικού

Σελίδες

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Διαχείριση ηλεκτρονικής ζωής… μετά θάνατον

















Το θέμα είναι λιγότερο απλό απ’ όσο φαίνεται με μια πρώτη ματιά: πεθαίνει κάποιος και όλη η ηλεκτρονική του δραστηριότητα μένει αιωνίως online...



Σαν να μην πέρασε μια μέρα!

Κι ενώ για τον αποθανόντα αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα, αποτελεί ωστόσο για τους οικείους του.Πόσα μακάβρια «σκουντήματα» να σε καλεί το Facebook να κάνεις στον φίλο σου που έχετε να τα πείτε καιρό (και που προφανώς δεν θα τα ξαναπείτε ποτέ);

Το ζήτημα με τα ηλεκτρονικά ίχνη που αφήνει πίσω του ο νεκρός δεν είναι μικρό πράγμα και απαιτεί λεπτούς χειρισμούς.
Τα κοινωνικά του δίκτυα, οι λογαριασμοί των e-mail του και οι λοιπές ψηφιακές του δραστηριότητες δεν ανακαλούνται από μόνες τους.

Εταιρίες με έργο ακριβώς αυτό ξεπηδούν πλέον συνεχώς, σε μια προσπάθεια να σεβαστούν οι συγγενείς τη μνήμη του νεκρού και να τον αφήσουν να φύγει ολοκληρωτικά από τα εγκόσμια.Υπάρχουν ωστόσο και απλούστερες λύσεις για να σβήσει κάποιος τα online ίχνη του προσφιλούς του προσώπου…

E-Mails

Το Hotmail δίνει τη δυνατότητα στους συγγενείς του αποθανόντα να παραλάβουν ένα CD με όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα του, αρκεί να προσκομίσουν πιστοποιητικό θανάτου. Με τον ίδιο τρόπο, εξαφανίζεται και ο λογαριασμός του από τον πάροχο mail. Το Gmail παρέχει τις ίδιες επιλογές, με την απαραίτητη «χαρτούρα» φυσικά, αρκεί ο νεκρός να μεριμνήσει εκ των προτέρων: απαιτεί και ένα e-mail του θανόντα που θα αιτείται τη διαγραφή του λογαριασμού του (το οποίο και προωθεί εξουσιοδοτημένος δικηγόρος).
Κοινωνικά δίκτυα

Το Facebook σέβεται την επιθυμία της οικογένειας να διαγράψει τη σελίδα του νεκρού ή να την κρατήσει σε μια «κατάσταση μνημόσυνου», αφαιρώντας δηλαδή όλα τα status updates του και επιτρέποντας μόνο σε «ειδικούς» φίλους να έχουν πρόσβαση στο προφίλ του.
Πλατφόρμες φωτογραφιών

Οι photo-storage ιστοσελίδες, όπως το Flickr, θα κρατήσουν τον λογαριασμό του αποθανόντα ενεργό (δίνοντας τη δυνατότητα στην οικογένειά του να τον διαχειρίζεται), αν ωστόσο ο χρήστης είχε σημειώσει φωτογραφίες ως «private», το site δεν θα επιτρέψει στην οικογένεια ή τους φίλους του να έχουν πρόσβαση στο υλικό αυτό.
Passwords

Διάφορες εταιρίες, όπως η Legacy Locker για παράδειγμα, προσφέρουν κωδικοποιημένες υπηρεσίες αποθήκευσης passwords και άλλων ιδιωτικών πληροφοριών, τις οποίες και παρέχουν σε σαφώς οριζόμενους παραλήπτες του θανόντα. Οφείλει βέβαια ο νεκρός να προνοήσει πριν… αποδημήσει. Κάθε τέτοιο site έχει ένα δικό του σύστημα να πιστοποιεί τον θάνατο του χρήστη πριν αρχίσει να μοιράζει τις απόρρητες πληροφορίες του.


 
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρεις Ήλιοι εμφανίστηκαν πριν καιρό σε πόλη της Κίνας!!!




Τρεις Ήλιοι εμφανίστηκαν πριν καιρό στην πόλη Changchun, με τους κατοίκουςτης πόλης να κοιτούν έκπληκτοι το ουράνιο αυτό φαινόμενο.


Η είδηση αμέσως βγήκε συγκλόνισε παγκοσμίως τα ΜΜΕ και οι κάτοικοι με ότι είχαν ανά χείρας άρχισαν να παίρνουν φωτογραφίες του φαινομένου.
Δεν επρόκειτο όμως για κάτι ανεξήγητο ούτε για κάποιο γεγονός κοσμικών διαστάσεων, αλλά αντίθετα για ένα φαινόμενο παρόμοιο με αυτό του ουράνιου τόξου.
Όπως εξήγησε ο Zheng Liu Jilin επικεφαλής του τοπικού μετεωρολογικού κέντρου, ουσιαστικά πρόκειται για μια οπτική διάθλαση της ατμόσφαιρας.
«Το ουράνιο τόξο είναι ένα φυσικό φαινόμενο που παρουσιάζεται για παρόμοιους λόγους. Αυτό που συνέβη στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι λόγω των σχετικά υψηλών νεφώσεων που παρουσιάζονται το χειμώνα, νεφώσεις οι οποίες σχηματίζονται από κρύσταλλους πάγου, διαμορφώνοντας μια διάταξη ανακλαστήρων. Όταν ο Ήλιος ανατέλλει οι ακτίνες του χτυπούν αυτό το πρίσμα διάθλασης, με αποτέλεσμα τον σχηματισμό του φαινομένου», είπε ο κινέζος μετεωρολόγος.
 
 
 
Διαβάστε Περισσότερα »

MLS iQTalk: Το πρώτο ελληνικό κινητό!!

















Το πρώτο ελληνικό κινητό τηλέφωνο είναι γεγονός!

Η MLS Πληροφορική, ανακοίνωσε την δημιουργία του πρώτου ελληνικού κινητού τηλεφώνου, το οποίο μάλιστα θα ενσωματώνει πολλές ενδιαφέρουσες καινοτομίες.

Θα ονομάζεται MLS iQTalk και όπως μαρτυράει το όνομά του, θα συνδυάζει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (iQ) και αναγνώρισης φωνής (Talk). Το project αναπτύσσεται εδώ και χρόνια απ' την MLS, ευρέως γνωστή από τα GPS της, η οποία το κρατούσε ως επτασφράγιστο μυστικό. Το MLS iQTalk θα είναι smartphone το οποίο θα τρέχει με λειτουργικό σύστημα Android. Οι εφαρμογές του κινητού θα είναι γραμμένες στα ελληνικά και θα αντιλαμβάνονται πλήρως την ελληνική γλώσσα, κάτι που δεν έχουμε δει έως τώρα σε κανένα άλλο κινητό της αγοράς.

''Είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι που ολοκληρώσαμε την ανάπτυξη του πρώτου ελληνικού κινητού τηλεφώνου το οποίο ενσωματώνει άκρως ενδιαφέρουσες καινοτομίες. Προσπαθήσαμε, ώστε όλοι οι Έλληνες που θα το αποκτήσουν να απολαύσουν ένα εντελώς καινούργιο επίπεδο επικοινωνίας με το iQTalk και μάλιστα σε προσιτή τιμή'', δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της MLS, Ιωάννης Καματάκης.


Αντίστοιχη τεχνολογία έχει εφαρμοστεί και στο νέο Samsung Galaxy S III, το οποίο βέβαια στην τιμή των 700 ευρώ απευθύνεται μόνο στα υψηλότερα μπάτζετ. Αν το MLS iQTalk είναι προσιτό, εύχρηστο και δυνατό σε προδιαγραφές, τότε -ποιος ξέρει- ίσως θα έχουμε να μιλάμε για ένα σημαντικό τεχνολογικό επίτευγμα για τη χώρα μας.
 
Διαβάστε Περισσότερα »

Με ανθρώπινες αισθήσεις τα μελλοντικά smartphones











Φανταστείτε το κινητό σας να βλέπει
ό,τι δεν μπορείτε να δείτε, να μυρίσει ό,τι δεν μπορεί να αισθανθεί η μύτη σας και να ακούσει ήχους που είναι αδύνατο να «πιάσουν» τα αυτιά σας.
Σύμφωνα με την ερευνητική ομάδα της αμερικανικής εταιρείας τεχνολογίας και λογισμικού IBM, σε μια πεντετία από σήμερα, δηλαδή έως το 2017, τα κινητά τηλέφωνα θα έχουν υποκαταστήσει τις πέντε ανθρώπινες αισθήσεις, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Θα μπορούν να βλέπουν, να γεύονται, να μυρίζουν, να ακούν, ακόμη και να «χαρτογραφούν» επιφάνειες και αντικείμενα, υποκαθιστώντας την ανθρώπινη αφή. Όπως δημοσιεύει η διαδικτυακή πύλη cnet.com, εδώ και αρκετά χρόνια, η ερευνητική ομάδα της IBM, στο τέλος κάθε έτους, προχωρά σε μια πρόβλεψη για πέντε τεχνολογικά επιτεύγματα και εξελίξεις που αναμένει να συμβούν μέσα στην επόμενη πενταετία. Η έκθεση φέρει τον τίτλο «5 σε 5».


Κατά το παρελθόν, η ομάδα της IBM είχε, μεταξύ άλλων, προβλέψει την κυκλοφορία συσκευών κινητής τηλεφωνίας με ενσωματωμένες φωνητικές εντολές, καθώς επίσης και μεταφραστή φωνής σε ζωντανό χρόνο. Μόνο το μέλλον θα δείξει εάν τελικώς οι προβλέψεις επιβεβαιωθούν και μάλιστα εντός της επόμενης πενταετίας.


 
Διαβάστε Περισσότερα »

Γιατί το φαγητό στα αεροπλάνα είναι προπαρασκευασμένο;














 


Οι αεροπορικές εταιρίες μας προσφέρουν φαγητό στη διάρκεια της πτήσης μόνο και μόνο...
για να αποσπούν την προσοχή του επιβάτη από το γεγονός ότι αυτός βρίσκεται στον αέρα! Όμως όλοι έχουν προσέξει ότι το φαγητό στο αεροπλάνο φαίνεται φρέσκο.




Ο κύριος λόγος είναι ότι το φαγητό εξακολουθεί να μην είναι προτεραιότητα για τις αεροπορικές εταιρείες. Αυτές δίνουν προσοχή στην ποιότητα και την ασφάλεια των τροφίμων, αλλά καθόλου στην γεύση. Ως αποτέλεσμα, μερικές φορές δεν μπορούμε να καταλάβουμε ακόμη κι' αν μασάμε κρέας ή ψάρι!

Ο κατάλογος με τα φαγητά για το πλήρωμα του πιλοτήριου είναι ακόμα πιο αυστηρός! Δεν τους αφήνουν να τρώνε αυγά, μη παστεριωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα και πολλά άλλα. Μάλιστα, κάθε μέλος της ομάδας τρώει διαφορετικά τρόφιμα, ώστε να μην δηλητηριαστούν όλοι μαζί!

Τα φαγητά παράγονται, συσκευάζονται, και στη συνέχεια καταψύχονται και επιβιβάζονται στο αεροπλάνο, όπου θερμαίνονται και προσφέροντα στους επιβάτες με το καλύτερο τρόπο. Ξέρετε, όμως, γιατί περνάνε αυτή την διαδικασία και δεν τα φτιάχνουνε κατευθείαν μέσα στο αεροπλάνο; Επειδή η μυρωδιά από τις περισσότερες συνταγές με τον στεγνό αέρα θα γεμίσουν όλο το σκάφος!

Επίσης λένε ότι ο θόρυβος των κινητήρων μας ενοχλεί τόσο πολύ, όταν τρώμε, που δεν μπορούμε να καταλάβουμε την γεύση του φαγητού! Για αυτό ο χυμός ντομάτας μας φαίνεται πιο γλυκός και το λατρεύουν οι περισσότεροι επιβάτες!

Για να είναι τα φαγητά κάπως πιο κοντά στην πραγματική τους γεύση βέβαια, μέσα βάζουν διπλάσιο αλάτι και πιπέρι. Για αυτό στις διαδρομές με τις ασιατικές αεροπορικές εταιρίες τα πιάτα μας φαίνονται νοστιμότερα: η τοπική Ασιατική κουζίνα έχει και μόνη της πλούσια ποικιλία από μπαχαρικά!

SMART TIP: Διακεκριμένοι σεφ προτείνουν, αν έχουμε επιλογή στο αεροπλάνο, να παραγγέλνουμε λιπαρό ψάρι και ρύζι με λαχανικά - αυτά είναι τα πιο υγιεινά!



 
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

4 Μύθοι για τις μπαταρίες που θα πρέπει να ξεχάσεις!




Είτε είσαι νέος στην τεχνολογία, είτε πωρωμένος gadgetάκιας, ενίοτε φτάνει στα χέρια σου μια
συσκευή (music player, φωτ. μηχανή, κινητό, tablet, laptop, ultrabook, κλπ.) η οποία είναι εξοπλισμένη κατά 99,99% με μπαταρία Ιόντων Λιθίου (Lithium Ion).
Παρακάτω θα διαβάσεις 4 μύθους για αυτές τις μπαταρίες, τους οποίους ακούς κάθε φορά που αγοράζεις συσκευή, αλλά στην πραγματικότητα είναι κατάλοιπα από την εποχή του Νώε (δηλαδή του Nokia με την εξωτερική κεραία).


Μύθος Νο1:
Να το φορτίζεις όλη νύχτα! Για να «στρώσει»!
Μέγας μύθος, και νούμερο 1 συμβουλή που ακούς από τον πωλητή μετά που θα σκάσεις το παραδάκι και θα πάρεις στα χέρια σου το μαραφέτι. Η πρώτη φόρτιση πρέπει να είναι συνεχόμενη και πολύωρη, για να «στρώσει» η μπαταρία. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει και αναφέρεται σε ξεπερασμένη τεχνολογία 10+ ετών.

Η μπαταρίες Ιόντων Λιθίου δεν χρειάζονται αρχική φόρτιση, ούτε πολύωρη, ούτε ολιγόωρη. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις την συσκευή σου από το πρώτο δευτερόλεπτο που θα την βγάλεις από την κούτα. Όλες οι μπαταρίες Ι.Λ. έρχονται από το εργοστάσιο με κάποιο ποσοστό φόρτισης. Χρησιμοποιείς λοιπόν όση αρχική φόρτιση έχεις και μετά ξεκινάς κανονικά τις φορτίσεις, χωρίς κάποια ιδιαίτερη αντιμετώπιση.

Ο παραπάνω μύθος είχε βάση όταν ακόμα είμασταν στην εποχή των μπαταριών Νικελίου Καδμίου (NiCd) και Νικελίου Υδριδίου Μετάλου (NiMH), η οποίες όντως ήθελαν αρχική φόρτιση. Ακόμα και αν τύχει να αποκτήσετε σήμερα μια συσκευή με τέτοιου τύπου μπαταρία (πράγμα πολύ σπάνιο), οι περισσότερες, αν όχι όλες, πλέον έρχονται ήδη προ-φορτισμένες από το εργοστάσιο, οπότε και σε αυτή την περίπτωση τις χρησιμοποιείτε αμέσως.


Μύθος Νο2:
Πρέπει να αποσυνδέσεις την συσκευή από την πρίζα αμέσως μόλις φτάσει 100%.
Επίσης κοινός μύθος που κυκλοφορεί από στόμα σε στόμα και έχει επικρατήσει χωρίς να ισχύει. Ο μύθος αναφέρει ότι πρέπει να προσέχεις η φόρτιση να μην συνεχιστεί μετά που θα φορτίσει στο 100% η μπαταρία, γιατί υπάρχει πιθανότητα «υπερφόρτισης» και μείωσης της απόδοσης της μπαταρίας με τον καιρό. Απελπιστικά σενάρια μιλούν και για έκρηξη της μπαταρίας μετά από υπερβολική φόρτιση! Μπα… Αυτά έχουν πάψει να ισχύουν.

Οι μπαταρίες Ι.Λ. δεν κινδυνεύουν από «υπερφόρτιση» διότι είναι «έξυπνες». Διαθέτουν έξυπνα κυκλώματα τα οποία διακόπτουν την τροφοδοσία προς στην μπαταρία, μόλις αυτή έχει φορτίσει πλήρως. Δεν τίθεται λοιπόν θέμα μείωσης του προσδόκιμου ζωής ή κίνδυνος έκρηξης.



Για να μην παρεξηγηθώ, φυσικά και προτείνεται η αποσύνδεση του φορτιστή από την πρίζα και απ” το τηλέφωνο όταν τελειώσει η φόρτιση, αλλά για άλλους λόγους. Πρώτο λόγος, η εξοικονόμηση ενέργειας και σεβασμός στο περιβάλλον. Ναι, ο φορτιστής «ρουφάει» ρεύμα όταν είναι στην πρίζα, ακόμα και χωρίς να είναι συνδεδεμένος σε συσκευή. Άλλος λόγος είναι ότι μετά από υπερβολικά πολλές ώρες φόρτισης, υπάρχει και σχετικά υψηλή θερμοκρασία στην μπαταρία (και κατά συνέπεια στην συσκευή) και ως γνωστόν τα ηλεκτρονικά και οι υψηλές θερμοκρασίες δεν κάνουνε χωριό. Ακόμα και αυτό όμως είναι εξαιρετικά σπάνια επιβλαβές, και μπορεί να συμβεί μόνο σε περιπτώσεις όπου οι περιβαλλοντικές συνθήκες είναι ήδη ακατάλληλες, δηλαδή αν φορτίζεται το κινητό σας μέσα στην σάουνα ή στον φούρνο της γειτονιάς.

Γενικά αποφεύγουμε τις υπερβολές. Ούτε τρέχεις με άγχος να αποσυνδέσεις την συσκευή σου μόλις φορτίσει πλήρως, ούτε όμως την αφήνεις στην πρίζα για πολλές ώρες χωρίς λόγο.


Μύθος Νο3:
Να αποφεύγεις της ολιγόλεπτες φορτίσεις. Να κάνεις μόνο πλήρης φόρτιση.
Ο μύθος αναφέρει ότι οι μερικές φορτίσεις κάνουν ζημιά στην μπαταρία και θα πρέπει να αποφεύγονται. Θα πρέπει λοιπόν να φορτίζουμε την μπαταρία μέχρι το 100% και να μην την αποσυνδέουμε πριν φορτίσει πλήρως, γιατί αλλιώς θα της χαλάσουμε τα κέφια. Ζονγκ!
Για την ακρίβεια οι μπαταρίες Ι.Λ. προτιμούν την μερική φόρτιση από την ολική, και θα καταλάβετε το γιατί. Το προσδόκιμο ζωή τους, εξαρτάται από το πόσους πλήρεις “κύκλους φόρτισης” θα «υποστούν» στην ζωή τους. Γι αυτό και πιθανόν να έχετε ακούσει ή διαβάσει ότι οι μπαταρίες αυτές έχουν διάρκεια ζωής π.χ. 3000 κύκλους φόρτισης (charge circles).



Όταν λέμε «κύκλους φόρτισης» εννοούμε προσθετική φόρτιση μέχρι να συμπληρωθεί το 100%. Αυτό επομένως δεν σημαίνει ότι κάθε φορά που φορτίζουμε την μπαταρία μας, της αφαιρούμε και ένα κύκλο φόρτισης. Μπορούμε να φορτίσουμε 50% σήμερα, να χρησιμοποιήσουμε την συσκευή μας, και αύριο να φορτίσουμε πάλι άλλα 50% και να τα χρησιμοποιήσουμε. Τότε θα έχουμε σπαταλήσει ένα κύκλο φόρτισης.
Φυσικά και η μπαταρία κάποτε θα χάσει την αρχική της δύναμη, και θα αποδίδει λιγότερο. Αυτό όμως θα συμβεί έτσι κι αλλιώς και δεν επηρεάζεται από την συχνότητα και το ποσοστό φόρτισης την κάθε φορά. Φορτίστε άφοβα και όποτε θέλετε και έχετε ανάγκη τις μπαταρίες σας.


Μύθος Νο4:
Σπατάλησε μέχρι και το τελευταίο watt και μετά φόρτισε την μπαταρία!
Ο παραπάνω μύθος ήταν πραγματικότητα για τις μπαταρίες βασισμένες στο Νικέλιο, οι οποίες είχαν το λεγόμενο «Memory effect». Με λίγα λόγια, αυτές οι μπαταρίες μείωναν με τον καιρό την χωρητικότητά τους εάν δεν τις φόρτιζες με πλήρεις εκφορτίσεις-φορτίσεις. Έπρεπε να εξαντλείς κάθε φορά την μπαταρία πριν να αρχίσεις να την φορτίζεις.


Τα παραπάνω ανήκει στο παρελθόν και οι σύγχρονες μπαταρίες Ι.Λ. δεν πάσχουν από κανένα είδος “memory effect” και δεν χρειάζονται πλήρεις εκφορτίσεις. Για την ακρίβεια, σε αυτές τις μπαταρίες συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Η πλήρης εκφόρτιση έχει καταστροφικές συνέπειες για τα ιόντα της μπαταρίας, και πρέπει να αποφεύγεται. Συγκεκριμένα, πρέπει πάντα να υπάρχει κάποια ποσότητα φόρτισης, γιατί διαφορετικά μπορεί να γίνει ζημιά στο σύστημα προστασίας που έχουν αυτές οι μπαταρίες ( προστασία από “υπερφόρτιση” κ.α.). Οι συχνές και πλήρεις εκφορτίσεις μπορεί να θέσουν την μπαταρία σε κατάσταση “βαθιάς εκφόρτισης” (deep discharge) και να επηρεάσουν τους χρόνους φόρτισης και την διάρκεια ζωής της μπαταρίας.

Γενικά λοιπόν δεν αφήνουμε την συσκευή να «κλείσει» από μπαταρία πριν την φορτίσουμε, διότι έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που υποστηρίζει ο μύθος. Οι μερικές φορτίσεις είναι προτιμότερες για μια μπαταρία Ι.Λ. και βοηθούν στο να διατηρεί υψηλούς ρυθμούς φόρτισης και αποδοτικότητας.

Οι παραπάνω μύθοι είναι κατάλοιπα μια εποχής που έχει περάσει, και θα πρέπει πλέον να «περάσουν» και αυτοί, στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Διαβάστε Περισσότερα »

ΟΙ 10 πιο ποθητές γυναίκες στον πλανήτη για το 2013










Ποιες είναι οι 100 πιο ποθητές γυναίκες σύμφωνα με του άνδρες για το 2013;

Ποιες κυρίες της σόουμπιζ κάνουν τις καρδιές των αντρών διεθνώς να χτυπούν σαν ξεκούρδιστο ρολόι στο πέρασμά τους; Η λίστα με τις 100 πιο επιθυμητές γυναίκες στον πλανήτη για το 2013 είναι γεγονός, και έχει φέρει τα πάνω κάτω στις άλλοτε δεσπόζουσες αυτής. Φέτος ζητήθηκε από τους ψηφοφόρους να επιλέξουν με βάση όχι μόνο την εξωτερική εμφάνιση αλλά και την ευφυία, το ταλέντο και την αίσθηση του χιούμορ που πιθανόν διαθέτουν οι υποψήφιες.

Τα πάνω κάτω ήρθαν για τη Τζένιφερ Λόπεζ και την Κιμ Καρντάσιαν οι οποίες έλαμψαν διά της απουσίας τους από τη λίστα. Το ίδιο συνέβη και με τη Νίκι Μινάζ, τη Τζέσικα Άλμπα, την Πενέλοπε Κρουζ καθώς και τη Μέγκαν Φοξ.

Η Σοφία Βεργκάρα παρά το γεγονός ότι πέρυσι εστέφθη βασίλισσα της λίστας αυτής, φέτος βλέπει την 1η θέση από μακριά, ήτοι από τη 12η θέση στην οποία την τοποθέτησαν αυτή τη φορά οι άντρες – ψηφοφόροι.

Και η Κιμ Καρντάσιαν φαίνεται να καταβαραθρώθηκε από τις συνυποψήφιές της, αφού από την 8η θέση τοποθετήθηκε στην 98η!

Το αντίθετο ακριβώς συνέβη στην Κρίστεν Στιούαρτ, η οποία είδε τις «μετοχές» της να ανεβαίνουν απότομα, καθώς από την 27η θέση πέρυσι, φέτος κατέκτησε την 7η θέση!

Ας δούμε όμως, τις 10 πρώτες από τις 100 πιο ποθητές γυναίκες στον πλανήτη… για φέτος τουλάχιστον!

1) Τζένιφερ Λόρενς

Την αποκάλεσαν «πιο ταλαντούχα ηθοποιό της νέας γενιάς» μέσα στο 2012. Η 22χρονη Τζένιφερ κατακτά μία υποψηφιότητα για Όσκαρ για τη συμμετοχή της στην ταινία Winter’s Bone, και όχι άδικα, την πρώτη θέση στη λίστα με τις πιο hot παρουσίες στη διεθνή σόουμπιζ.



2) Μίλα Κούνις

Στη θέση νούμερο δύο βρίσκεται η «πιο σέξυ γυναίκα εν ζωή», σύμφωνα με το περιοδικό Esquire, Μίλα Κούνις. Η 29χρονη Μίλα δε μας εκπλήσσει που κατακτά αυτή τη θέση. Άλλωστε το αψεγάδιαστο πρόσωπό της θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της ανοιξιάτικης καμπάνιας του οίκου Christian Dior.


3) Κέιτ Άπτον

 Η μόλις 20 ετών Κέιτ, παρόλο που μέχρι πρότινος ήταν άγνωστη στο ευρύ κοινό, ψηφίστηκε τρίτη στη λίστα με τις πιο επιθυμητές γυναίκες, μετά την τεράστια τιμή για ένα μοντέλο διαφήμισης μαγιώ, να ποζάρει για το εξώφυλλο του Sports Illustrated Swimsuit Issue. Έκτοτε ακολούθησε η Vogue της Αμερικής, της Ισπανίας και της Ιταλίας.


4) Ριάνα

 Νωρίτερα μέσα στο έτος η Ριάνα κατέκτησε την πρώτη θέση στο Billboard ως καλλιτέχνης της εικοσαετίας. Η ποπ τραγουδίστρια με καταγωγή από τα Μπαρμπέιντος κατακτά τη μία μετά την άλλη τις πρωτιές στα διεθνή charts και σαγηνεύει όλους τους άνδρες με κάθε της εμφάνιση.


5)Έμμα Στόουν

 Το 2012 ήταν αναμφισβήτητα η χρονιά της. Ο λόγος για την κοκκινομάλλα Έμμα Στόουν, η οποία μετά την ταινία Amazing Spider-man είδε την καριέρα της να βαδίζει σε κατηφορική πορεία. Ωστόσο, μέσα στο 2012 κέρδισε το βραβείο Trailblazer στα MTV Movie Awards και μία υψηλή θέση στην κατάταξη των πιο περιζήτητων γυναικών για τη χρονιά. Στις αρχές του 2013 η Έμμα θα πρωταγωνιστήσει και πάλι στο σίκουελ της ταινίας The Amazing Spider-Man.



6) Μιράντα Κερ

 Ως άγγελος της Victoria’s Secret η Μιράντα Κερ συνδυάζει το σέξυ με το πιο γλυκό στοιχείο. Η ομολογουμένως εκθαμβωτική Μιράντα Κερ, που ψηφίστηκε ως η πιο σέξυ γυναίκα στον πλανήτη στο Esquire του Ηνωμένου Βασιλείου, μαγνητίζει, όχι άδικα, όλα τα βλέμματα επάνω της, και κυρίως αυτό του Ορλάντο Μπλουμ, ο οποίος δεν αρκέστηκε και μόνο σε αυτό…



7) Κρίστεν Στιούαρτ

 Η άτακτη Κρίστεν είναι ένα από τα πρόσωπα της χρονιάς. Όχι μόνο επειδή απασχόλησε τα μέσα με το σκάνδαλο γύρω από τη μυστική σχέση της με το σκηνοθέτη της ταινίας στην οποία πρωταγωνιστούσε και το οριστικό τέλος στη σχέση της με τον συμπρωταγωνιστή της Ρόμπερτ Πάτισον, αλλά και για την πλούσια κινηματογραφική της παρουσία. Οι ταινίες Η Χιονάτη και ο Κυνηγός και Twilight Saga: Breaking Dawn- Part 2 στις οποίες πρωταγωνίστησε έκαναν μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, ενώ μέσα στο 2013 ετοιμάζεται να πρωταγωνιστήσει στο δεύτερο μέρος της ταινίας Η Χιονάτη και ο Κυνηγός.



8) Τζέσικα Γκόμες

Διαθέτει ένα από τα ομορφότερα πρόσωπα και σώματα παγκοσμίως. Το μοντέλο Τζέσικα Γκόμες, που έχει εμφανιστεί τόσο στον κατάλογο της Victoria’s Secret όσο και στο Sports Illustrated Swimsuit Issue, κερδίζει επάξια την όγδοη θέση.



9) Τζέσικα Παρέ

 Η νεαρή σύζυγος του Δον Ντρέιπερ Τζέσικα ήταν η πρωταγωνίστρια της πιο σέξυ σκηνής στην ιστορία των Mad Men. Ο χαρακτήρας που υποδυόταν τραγούδησε το Zou Bisou Bisou στα γαλλικά και έκτοτε μάγεψε τους άντρες που την παρακολούθησαν, και την τοποθέτησαν στη θέση νούμερο 9 των.. πόθων τους!




10)Μισέλ Τζενέκ






















Έχει κερδίσει αδιαμφισβήτητα το χρυσό μετάλλιο στο πιο σέξυ «ζέσταμα» πριν από αγώνα, παγκοσμίως. Η 19χρονη Μισέλ είναι αθλήτρια δρόμου μετ’ εμποδίων και παρά το γεγονός ότι έχει κατακτήσει πολλές διακρίσεις σε μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις, έχει ξεχωρίσει για τις καυτές εμφανίσεις της στο στάδιο αλλά και το «κοκετίστικο» ζέσταμα μέσα στο μικροσκοπικό σορτσάκι της, πριν από την έναρξη κάθε αγώνα.
 
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

«Έρχεται» το τραμ στη Θεσσαλονίκη !!!















Δύο εναλλακτικές λύσεις για το τραμ στη Θεσσαλονίκη θα μελετήσουν οι επιστήμονες υπό την επίβλεψη του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης...

προκειμένου να καταλήξουν στην καλύτερη λύση για την εξυπηρέτηση όλης της συμπρωτεύουσας με το νέο μέσο σταθερής τροχιάς.


Η γραμμή στην οποία θα καταλήξουν μέχρι τον Ιούνιο του 2014 οι αρμόδιοι, σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο, θα συνδέει (και σε συνδυασμό με την ή τις γραμμές του μετρό) όλο το πολεοδομικό συγκρότημα, όμως οι πρώτοι που αναμένεται να αποκτήσουν τραμ είναι οι κάτοικοι των δυτικών συνοικιών.


Σήμερα ήδη έχουν προκριθεί έξι εναλλακτικές οδεύσεις. Οι τρεις για την περίπτωση που θα γίνει το μετρό με τις επεκτάσεις του και οι τρεις για την περίπτωση που θα γίνει το μετρό αλλά χωρίς το σύνολο των επεκτάσεων.


Από κάθε τριάδα θα προκριθεί μια λύση, η οποία θα μελετηθεί, ώστε τελικά να επιλεγεί η βέλτιστη για την υλοποίηση του έργου, η οποία πάντως εξαρτάται κι από την πολιτική βούληση που θα υπάρξει. Στόχος, πάντως, είναι σε μελετητικό επίπεδο να είναι η πόλη προετοιμασμένη για να διεκδικήσει κονδύλια για τη χρηματοδότηση του έργου από τη νέα προγραμματική περίοδο (2014 - 2020).


Οπως τόνισε στην εφημερίδα ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Παναγιώτης Παπαϊωάννου, «οι δυο τελικές προτάσεις θα συγκριθούν μεταξύ τους και αναλόγως των εξελίξεων και στην κατασκευή του μετρό θα προκριθεί μία λύση. Αυτή σε επιστημονικό επίπεδο, διότι υπάρχει και το ζήτημα των πολιτικών επιλογών... Εμείς με επιστημονικά κριτήρια θα κάνουμε εμπεριστατωμένη πρόταση. Επίσης, οι δυτικές συνοικίες έχουν προφανή προτεραιότητα. Πρωτίστως, έχουμε ως δεδομένο ότι προχωρά η κατασκευή του μετρό στη βασική γραμμή και στην ανατολική επέκταση. Αυτό που εκκρεμεί είναι η επέκταση δυτικά.


Επίσης, είναι πιο πρόσφορη η έναρξη κατασκευής του έργου από τη δυτική πλευρά, διότι έτσι θα αποφευχθεί επιπρόσθετη επιβάρυνση στο κέντρο της πόλης, που ήδη είναι εργοτάξιο με την κατασκευή του μετρό και ενδεχόμενα νέα εργοτάξια θα ήταν καταστροφικά. Τέλος, υπάρχει και η συγκοινωνιακή υποβάθμιση της δυτικής Θεσσαλονίκης, που πρέπει να έχει προτεραιότητα σε τέτοιου είδους έργα».


Η μελέτη σκοπιμότητας που βρίσκεται σε εξέλιξη από το ΣΑΣΘ προβλέπει ότι το μήκος στη δυτική πλευρά της πόλης είναι περίπου 10 χλμ., ενώ το κόστος ανά χιλιόμετρο δικτύου κυμαίνεται μεταξύ 18 - 20 εκατ. ευρώ. Στόχος είναι το τραμ να μπορεί να λειτουργήσει μέχρι το 2017, κάτι όμως που εξαρτάται κι από τα οικονομικά δεδομένα.


Ειδικά για τις δυτικές συνοικίες, η γενική κυκλοφοριακή μελέτη του 2000 προέβλεπε κάλυψη με τραμ των περιοχών Μενεμένης - Αμπελοκήπων - Συκεών, όμως έπειτα από ενδελεχή εξέταση των γεωμορφολογικών δεδομένων κατατέθηκαν ενστάσεις, διότι η γραμμή τραμ δεν μπορεί να ανταποκριθεί εύκολα σε ανηφορικά εδάφη.
Διαβάστε Περισσότερα »

Το τροχόσπιτο - μεζονέτα (pics)

Έφτιαξαν μόνοι τους ένα κινούμενο διώροφο σπίτι...

 












Διαβάστε Περισσότερα »

Να γιατί ο σκύλος είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου!





το αφεντικό του πρέπει να πέρασε πάρα πολλές ώρες μέχρι να του μάθει όλα αυτά τα πράγματα...










 
Διαβάστε Περισσότερα »

Δείτε τα πιο περίεργα και αστεία πορτοφόλια που κυκλοφορούν στον κόσμο

Φαίνεται πως ο μοναδικός σκοπός του πορτοφολιού, που είναι να κρατάει
όλα τα χρήματα σε ένα μέρος χωρίς να σχίζονται, έχει πάει σε ένα τελείως νέο επίπεδο...






























Διαβάστε Περισσότερα »

Τα πιο πρωτότυπα αξεσουάρ για iPad!! (pics)

Έχετε στην κατοχή σας το τεχνολογικό θαύμα της Apple?? Συνδυάστε το με ένα από τα ακόλουθα αξεσουάρ και κλέψτε τις εντυπώσεις!!!

















kamikazi.gr
 
Διαβάστε Περισσότερα »

Αναγνώστες